نویسنده = %D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF %D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%DB%8C
ارائه الگوی بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری در راستای بهبود عملکرد شرکت‌های فعال در صنعت شوینده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2021.330820.4202

شهراد پدیدار؛ محمد حقیقی؛ طهمورث حسنقلی پور


ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری

دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82

10.22059/jibm.2017.62318

محمد حقیقی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ احمد روستا؛ علی صالحی


بررسی رابطۀ ارزش‎های فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرف‎کنندگان ایرانی

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-316

10.22059/jibm.2016.58693

محمد حقیقی؛ مسعود کرمی؛ آرزو حمیدی کولایی؛ محمد مهدی ملکی