نویسنده = سید حمید خداداد حسینی
تعداد مقالات: 6
1. تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهره‌گیری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761

محمد حقیقی؛ هاشم آقازاده؛ سید حمید خداداد حسینی؛ معین غریبی


2. مدل‌یابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 337-352

مهران رضوانی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ کیاندخت کیایی


3. بررسی تأثیر عوامل آنی‌گرایی خریدار و عوامل درون‌ فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 985-1004

محمدجواد نیکبخت؛ اصغر مشبکی؛ سیدحمید خداداد حسینی


4. بررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان

دوره 6، شماره 1، بهار 1393، صفحه 107-124

اسماعیل شاه طهماسبی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدله کردنائیچ؛ محمدتقی آزاد ارمکی