نویسنده = علی دیواندری
ارائه مدل و طبقه‌بندی ویژگی‌های متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرف کننده : رویکرد فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 فروردین 1402

10.22059/jibm.2023.348146.4441

علی دیواندری؛ مسعود کیماسی؛ صنم متقی


شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113

10.22059/jibm.2019.276543.3441

علی دیواندری؛ محمدصادق هاشمی؛ هاشم آقازاده؛ سید محمود حسینی


شبیه‌سازی عامل‌بنیان زنجیرۀ تأمین خدمت بانکداری بر مبنای منطق غلبۀ ‌خدمت

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 661-688

10.22059/jibm.2017.221676.2373

سعیده منصوری؛ عادل آذر؛ علی دیواندری؛ رسول رمضانیان


تبیین الگوی انتخاب راهبرد‌های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی‌بر ارزش ویژۀ مشتری

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 47-72

10.22059/jibm.2016.57531

علی دیواندری؛ امیر حسین داودیان؛ محسن نظری؛ عزیز الله معماریانی