نویسنده = محسن نظری
تعداد مقالات: 17
6. ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: مطالعه چندموردی

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 525-542

10.22059/jibm.2018.258449.3064

محسن نظری؛ محمود کمره ای؛ علی حیدری؛ امیر حسین قادری عابد


9. فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراک‏شده در استراتژی قیمت‏گذاری پویا

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252

10.22059/jibm.2017.208145.2108

محسن نظری؛ علی حیدری؛ منیژه حقیقی نسب؛ مهدی سمیع زاده


11. تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالعۀ موردی: لوازم خانگی)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 529-548

10.22059/jibm.2016.60626

عبدالرحمن احسان؛ محسن نظری؛ طهمورث حسنقلی پور؛ منصور صمدی


12. تبیین الگوی انتخاب راهبرد‌های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی‌بر ارزش ویژۀ مشتری

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 47-72

10.22059/jibm.2016.57531

علی دیواندری؛ امیر حسین داودیان؛ محسن نظری؛ عزیز الله معماریانی


14. تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکت های ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 721-736

10.22059/jibm.2015.57008

رحیم محترم؛ طهمورث حسنقلی پور؛ محسن نظری؛ احمد روستا


15. تأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل)

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 647-664

10.22059/jibm.2014.50729

محسن نطری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ سیدوحید طباطبائی کلجاهی


17. تحلیل روش‎های قیمت‎گذاری شرکت ام‎تی‎ان ایرانسل

دوره 2، شماره 4، زمستان 1389

محسن نظری؛ سید وحید طباطبائی کلجاهی؛ امید محمودیان