نویسنده = مسعود کیماسی
ارائه مدل و طبقه‌بندی ویژگی‌های متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرف کننده : رویکرد فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 فروردین 1402

10.22059/jibm.2023.348146.4441

علی دیواندری؛ مسعود کیماسی؛ صنم متقی


شناسایی عوامل مؤثر بر همکاری بانک‌ها و فین‌تک‌ها با استفاده از مرور نظام‌مند ادبیات علمی

دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 199-227

10.22059/jibm.2022.328496.4191

محمدعلی شاه حسینی؛ مسعود کیماسی؛ مهدی شامی زنجانی؛ مریم حقیقی خواه


مدل‌سازی وضعیت حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسب‌و‌کار مجازی در صنعت بیمه

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 864-885

10.22059/jibm.2021.321920.4096

پدرام آبدارزاده؛ طاهر روشندل اربطانی؛ مسعود کیماسی؛ سیدوحید عقیلی


ارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصب‌پایه

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 679-701

10.22059/jibm.2019.278823.3471

غلامرضا جندقی؛ مسعود کیماسی؛ علی عمویی اوجاکی؛ میثم شفیعی رودپشتی


طراحی نقشه سفر برنامه‌ریزی‌شده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونه‌پژوهی: بانک ملت)

دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142

10.22059/jibm.2018.268675.3306

غلامرضا جندقی؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ شهریار محسنین؛ حمیدرضا یزدانی؛ مسعود کیماسی


بخش‌بندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعه‌ای در بانک ملت

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 227-250

10.22059/jibm.2014.51378

محمد رحیم اسفیدانی؛ سید محمد محمودی؛ مسعود کیماسی؛ حمزه محمدی؛ محمدرضا پارسافرد


هوش سازمانی بررسی مقایسه‌ای بانک‌های دولتی و خصوصی

دوره 3، شماره 3، مهر 1390، صفحه 131-146

مسعود کیماسی؛ هستی چیت سازان؛ اسلام فخار