نویسنده = %D8%B7%D9%87%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AB %D8%AD%D8%B3%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C %D9%BE%D9%88%D8%B1 %DB%8C%D8%A7%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C
مفهوم‌سازی و نظریه‌پردازی بازاریابی آواتار در ایران

دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 185-216

10.22059/jibm.2022.344989.4399

محمدامین ترابی؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ مرتضی جعفری زارع


طراحی الگوی تأثیر رسانه‌ها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 845-860

10.22059/jibm.2021.102144.1299

علی آدوسی؛ علی اکبر فرهنگی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ رضا نجف بیگی


مدل شبکه‌ای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 702-726

10.22059/jibm.2020.291484.3689

مهدیه مختاری موغاری؛ عز ت اله عباسیان؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ وحید محمودی


ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپین‌های تبلیغاتی خاص صنعت بیمه

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781

10.22059/jibm.2019.259779.3093

طاهر روشندل اربطانی؛ طهمورث حسنقلی‌پور یاسوری؛ سید وحید عقیلی؛ احمد جوادی پور


طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکت‎های ساختمانی ایرانیان اطلس)

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 221-240

10.22059/jibm.2018.260292.3099

هاشم آقازاده؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ مینا مهرنوش؛ محمدمهدی لطیفی؛ سام سلیمانی


شناسایی مهم‎ترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران به‎منظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814

10.22059/jibm.2018.231267.2568

ریحانه بحری نژاد؛ امیر خانلری؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ سید محمود حسینی


مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270

10.22059/jibm.2017.120345.1600

طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ امیر خانلری؛ محی الدین غریبی


تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالعۀ موردی: لوازم خانگی)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 529-548

10.22059/jibm.2016.60626

عبدالرحمن احسان؛ محسن نظری؛ طهمورث حسنقلی پور؛ منصور صمدی


بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد سرمایه‌گذاری‌های مشترک

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 141-160

10.22059/jibm.2013.50348

سید حامد وارث؛ طهمورث حسنقلی پور؛ مرضیه حبیبی