نویسنده = امیر خانلری
تعداد مقالات: 12
1. شناسایی و طبقه‌بندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 719-741

ایوب محمدیان؛ فاطمه میرباقری؛ امیر خانلری


2. مدل مفهومی قدرت گفتمان‎پذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 299-318

امیر خانلری؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ علی مشایخ نیا


3. شناسایی مهم‎ترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران به‎منظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814

ریحانه بحری نژاد؛ امیر خانلری؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ سید محمود حسینی


4. بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف‌کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 187-206

ابوالقاسم میرا؛ امیر خانلری؛ یاشار دیندار


5. مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270

طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ امیر خانلری؛ محی الدین غریبی


7. بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 761-782

هاشم آقازاده؛ امیر خانلری؛ هاله اکبرپور


8. عوامل موثر بر تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته در شرکت‌های بیمه

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 407-426

امیر خانلری؛ مهشاد السادات دعایی اسکویی


12. پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید

دوره 1، شماره 1، 1387

علی اکبر فرهنگی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ امیر خانلری