نویسنده = %D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AC%D9%87 %D8%A8%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C %D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87
آیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی)

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 253-278

10.22059/jibm.2018.247685.2863

منیژه بحرینی زاد؛ مهدیه السادات علوی؛ فریبا هاشمی فرد


بخش‎بندی بازار گردشگران ساحلی با رویکرد نقشه‎های خودسازمان‎ده

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 745-770

10.22059/jibm.2017.61298

منیژه بحرینی زاد؛ مجید اسماعیل‎پور؛ دنیا کبیری فرد