نویسنده = %D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF %D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86
طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده‌بنیاد

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 415-438

10.22059/jibm.2017.217294.2285

علی یاسینی؛ محمد عباسی نیکو؛ محمد تابان؛ یاسان اله پوراشرف


بررسی وضعیت سیستم‌های اطلاعات بازاریابی شرکت‎های متوسط و بزرگ صنایع غذایی

دوره 3، شماره 3، مهر 1390، صفحه 35-56

امیرحسین امیرخانی؛ مهدیه امانی؛ محمد تاب؛ عطا ا... ارجمندی