نویسنده = %D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B9%D9%84%DB%8C %D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%86%D8%AF
تأثیر توأمان استراتژی و شایستگی‌های سازمانی بر هویت برند سازمانی

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720

10.22059/jibm.2021.315807.4015

محمد دانشگر؛ محمدعلی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محسن خون سیاوش


مدل‌سازی هویت برند شرکتی در صنعت بانکداری

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 652-678

10.22059/jibm.2019.286128.3590

محمد دانشگر؛ محمدعلی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محسن خون سیاوش