نویسنده = فریبا اسماعیل‌پور
تعداد مقالات: 3
2. داستان برند رشت بر اساس سرمایه‌های نمادین منتشرشده در رسانه‌ها

دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 24-43

10.22059/jibm.2019.275989.3431

فریبا اسماعیل‌پور؛ میترا شعبانی نشتایی


3. تجربۀ کودکان از شخصیت‎های پیشبردی چاق در فعالیت‎های بازاریابی: مطالعۀ پدیدارشناسی

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 744-721

10.22059/jibm.2017.61297

فریبا اسماعیل پور؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ یزدان منصوریان؛ محسن خون سیاوش