نویسنده = %D9%85%DB%8C%D8%B1 %D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF %D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%B4%D8%A7%D9%87%DB%8C
طراحی الگوی رفتاری مصرف‌کنندگان خدمات فایده‌محور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 156-184

10.22059/jibm.2022.339723.4326

آزاده گودرزی؛ ناصر آزاد؛ میر احمد امیرشاهی؛ اصغر مشبکی اصفهانی


برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران)

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64

10.22059/jibm.2020.298560.3812

سجاد خانی؛ هاشم آقازاده؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ میر احمد امیرشاهی