نویسنده = %D8%B9%D9%84%DB%8C %D8%B5%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%B9%DB%8C
تأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C

دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 254-275

10.22059/jibm.2021.326258.4155

ماندانا شریفی؛ علی صنایعی؛ آذرنوش انصاری


تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران

دوره 4، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 55-70

10.22059/jibm.2012.28613

بهرام رنجبریان؛ مجید رشیدکابلی؛ علی صنایعی؛ علیرضا حدادیان