نویسنده = %D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%85 %D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86 %D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D9%86
تحلیل چند سطحی تاثیر کیفیت شبکه اجتماعی بر رابطه ابعاد شخصیتی مشتریان بر رفتار خرید مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2023.344762.4395

مریم اخوان خرازیان؛ سونا شفیعی


ارائه چارچوب کمیاب‌سازی محصول در بازاریابی: مرور نظام‌مند مبانی نظری

دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 418-444

10.22059/jibm.2022.338352.4310

علی عبدالهی؛ سجاد مزارعی؛ سید محمود حسینی؛ مریم اخوان خرازیان