نویسنده = مریم اخوان خرازیان
تحلیل چند سطحی تاثیر کیفیت شبکه اجتماعی بر رابطه ابعاد شخصیتی مشتریان بر رفتار خرید مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2023.344762.4395

مریم اخوان خرازیان؛ سونا شفیعی


ارائه چارچوب کمیاب‌سازی محصول در بازاریابی: مرور نظام‌مند مبانی نظری

دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 418-444

10.22059/jibm.2022.338352.4310

علی عبدالهی؛ سجاد مزارعی؛ سید محمود حسینی؛ مریم اخوان خرازیان