نویسنده = مریم الف‌پور‌تراکمه
شیوه‌های رایج فریب مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای: تبیین مدل درخت فریب مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 آذر 1402

10.22059/jibm.2023.357967.4570

علی اکبر برومیده؛ مریم الف پور تراکمه؛ سیما نظری؛ محمد آقایی


نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973

10.22059/jibm.2021.328912.4187

مریم الف‌پور‌تراکمه؛ منوچهر انصاری؛ سپیده نصیری؛ سینا محمدی فام