کلیدواژه‌ها = %D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA %D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86
طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکت‎های ساختمانی ایرانیان اطلس)

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 221-240

10.22059/jibm.2018.260292.3099

هاشم آقازاده؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ مینا مهرنوش؛ محمدمهدی لطیفی؛ سام سلیمانی


بررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 107-124

10.22059/jibm.2014.51607

اسماعیل شاه طهماسبی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدله کردنائیچ؛ محمدتقی آزاد ارمکی