کلیدواژه‌ها = social media
شکست هم آفرینی ارزش؛ هم تخریبی ارزش برند در رسانه های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 آبان 1402

10.22059/jibm.2023.350997.4486

غزاله طاهری؛ عظیم زارعی؛ داود فیض؛ مهدی دهقانی سلطانی


شناسایی پسایندهای درگیرسازی مشتری مبتنی بر داستان‌سرایی دیجیتال در رسانه‌های اجتماعی در صنعت گردشگری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 دی 1402

10.22059/jibm.2023.357211.4559

میثم احمدنیا؛ طاهر روشندل اربطانی؛ عباس نرگسیان؛ سید مهدی شریفی؛ خه بات درفشی


نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973

10.22059/jibm.2021.328912.4187

مریم الف‌پور‌تراکمه؛ منوچهر انصاری؛ سپیده نصیری؛ سینا محمدی فام


طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهره‌گیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM)

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676

10.22059/jibm.2019.261261.3126

مونا جامی پور؛ الهام رحمتی؛ مهناز حسین زاده؛ غزاله طاهری