کلیدواژه‌ها = %D9%81%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF %D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84 %D8%B3%D9%84%D8%B3%D9%84%D9%87%E2%80%8E%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D8%A8%DB%8C %D9%81%D8%A7%D8%B2%DB%8C
مدل‎سازی ترکیبی Pareto/NBD و RFM موزون فازی به‎منظور بخش‌بندی مشتریان در روابط غیرقراردادی

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 417-440

10.22059/jibm.2014.51381

امیر البدوی؛ اشرف نوروزی؛ محمدمهدی سپهری؛ محمد رضا امین ناصری