کلیدواژه‌ها = %D9%86%D8%B8%D8%B1%DB%8C%DB%80 %D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%AF
الگوی برند موفق در صنعت کاشی و سرامیک با رویکرد نظریۀ داده‎بنیاد

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 826-807

10.22059/jibm.2017.207508.2102

شهریار عزیزی؛ منیژه قره چه؛ ابوالفضل براتی کهریزسنگی


طراحی الگوی بازاریابی آموزش عالی در ایران؛ مدلی برآمده از نظریۀ داده‌بنیاد

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 415-438

10.22059/jibm.2017.217294.2285

علی یاسینی؛ محمد عباسی نیکو؛ محمد تابان؛ یاسان اله پوراشرف