کلیدواژه‌ها = رسانه‌های اجتماعی
نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 953-973

10.22059/jibm.2021.328912.4187

مریم الف‌پور‌تراکمه؛ منوچهر انصاری؛ سپیده نصیری؛ سینا محمدی فام


طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهره‌گیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM)

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676

10.22059/jibm.2019.261261.3126

مونا جامی پور؛ الهام رحمتی؛ مهناز حسین زاده؛ غزاله طاهری