کلیدواژه‌ها = تجربۀ مشتری
ارائه مدلی از مؤلفه‌های کلیدی پیاده‌سازی موفق مدیریت تجربۀ مشتری در سازمان؛ یک پژوهش کیفی

دوره 16، شماره 2، 1403، صفحه 447-477

10.22059/jibm.2023.358529.4574

پیام مردآزاد ناوی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ سید بیوک محمدی؛ محسن خون سیاوش


شناسایی عوامل و مؤلفه‌های سازمانی مؤثر بر بلوغ مدیریت تجربۀ مشتری با کاربست روش فراترکیب

دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 838-863

10.22059/jibm.2022.349658.4469

پیام مردآزاد ناوی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ سید بیوک محمدی؛ محسن خون سیاوش


مطالعۀ شبکه‌نگاری برای شناسایی ابعاد زمینه‌ای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 259-270

10.22059/jibm.2017.120345.1600

طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ امیر خانلری؛ محی الدین غریبی