کلیدواژه‌ها = نگرش
سنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرف‌کننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 241-258

10.22059/jibm.2018.258952.3071

سعید سعیدا اردکانی؛ زهرا السادات صانعیان؛ ناهید منتی


شناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید (مطالعۀ موردی: شهر تهران)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 681-698

10.22059/jibm.2016.60633

امیررضا ممدوحی؛ علیرضا ماهپور؛ طه حسین رشیدی؛ محمود صفارزاده


بررسی تاثیر ادراک از خلاقیت پیامک‌های تبلیغاتی بر نگرش و واکنش مصرف‌کنندگان

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 881-900

10.22059/jibm.2015.57096

عظیم زارعی؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ حسین فارسی زاده؛ رسول غلامزاده