کلیدواژه‌ها = بازاریابی اجتماعی
ارائه الگوی بازاریابی اجتماعی جهت کسب مزیت رقابتی پایدار در شرکت‌های دانش‌بنیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403

10.22059/jibm.2024.360903.4601

راحله جلال نیا


شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مؤثر بر بازاریابی اجتماعی در توسعه فعالیت‌های بنیادهای خیریه

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 611-632

10.22059/jibm.2021.320612.4084

محمدمهدی عظیمی حسنی؛ محمد مهدی ذوالفقارزاده؛ سید حامد وارث