کلیدواژه‌ها = اینستاگرام
بررسی تاثیر ویژگی های محتوای منتشر شده بر مشارکت مشتری در شبکه های اجتماعی با رویکرد داده کاوی : مورد مطالعه شبکه اجتماعی اینستاگرام

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403

10.22059/jibm.2024.364548.4647

محمدمهدی پورسعید؛ آزاده شکاری؛ سعید ده یادگاری


شناسایی ویژگی‎های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340

10.22059/jibm.2018.267655.3275

سید مهدی شریفی؛ سمیه لبافی؛ محمد حسن یادگاری


شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546

10.22059/jibm.2018.248653.2885

سعید عربلوی مقدم؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ هاشم آقازاده؛ طیبه زندی پور