کلیدواژه‌ها = مدیریت تجربه مشتری
سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000

10.22059/jibm.2022.333222.4234

وحید ناصحی‌فر؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمود محمدیان؛ مصطفی اله‌وردی


مدیریت تجربۀ مشتری؛ حوزه‌ها و روندهای پژوهش

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 502-523

10.22059/jibm.2021.317302.4034

پریسا موسوی؛ فریبرز رحیم نیا؛ محمد مهرآیین؛ مهدی شامی زنجانی


ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 523-547

10.22059/jibm.2020.292231.3718

سمانه رحیمیان؛ مهدی شامی زنجانی؛ امیر مانیان؛ محمد رحیم اسفیدانی


طراحی نقشه سفر برنامه‌ریزی‌شده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونه‌پژوهی: بانک ملت)

دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142

10.22059/jibm.2018.268675.3306

غلامرضا جندقی؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ شهریار محسنین؛ حمیدرضا یزدانی؛ مسعود کیماسی