کلیدواژه‌ها = رضایت مشتری
تعداد مقالات: 10
3. تأثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 941-966

محمود نادری بنی؛ مرضیه ادیب زاده؛ عادله دهقانی قهنویه


5. تأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل)

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 647-664

محسن نطری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ سیدوحید طباطبائی کلجاهی


8. تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران

دوره 4، شماره 1، بهار 1391، صفحه 55-70

بهرام رنجبریان؛ مجید رشیدکابلی؛ علی صنایعی؛ علیرضا حدادیان