کلیدواژه‌ها = %D8%B1%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1 %D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87
فهم تجربۀ خرید احساسی کالای بادوام: مطالعۀ پدیدارشناختی در خرید لوازم خانگی جهیزیه

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 325-348

10.22059/jibm.2017.241967.2758

مریم خلیلی مقدم؛ مرتضی سلطانی؛ حمید رضا یزدانی؛ حسین خنیفر


تأثیر درگیری ذهنی و ویژگی‌های شخصیتی افراد بر خرید آنی پوشاک

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 29-46

10.22059/jibm.2016.57530

کبری بخشی زاده؛ مرتضی خلیلی رودی؛ سامان رضائیان اکبرزاده


تأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 99-120

10.22059/jibm.2013.50346

لیلا نصرالهی وسطی؛ محمدرضا جلیلوند؛ مهدی فاتح راد


الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران

دوره 1، شماره 2، 1388

غلامحسین نیکوکار؛ علی دیواندری؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ محمدرحیم اسفیدانی