کلیدواژه‌ها = تحلیل پوششی داده‌ها
سنجش کارایی ارزش ویژه‎ی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعه‎ی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان)

دوره 4، شماره 3، مهر 1391، صفحه 137-154

10.22059/jibm.2012.28572

مهسا قندهاری؛ جواد خزائی پول؛ امید بهارستان؛ هادی بالوئی جام‎خانه؛ جعفر کیالاشکی


طراحی الگوی ارزیابی عملکرد شعب بانک‏ها و مؤسسات مالی و اعتباری (مورد مطالعه: بانک قوامین)

دوره 3، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 127-268

سید مرتضی صالحی؛ غلامحسین نیکوکار؛ ابوالفضل محمدی؛ غلامحسن تقی نتاج