کلیدواژه‌ها = %D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C%E2%80%8C%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C
مدل تجاری‌سازی ایده فروش الکترونیک با به‌کارگیری نظریه داده‌بنیاد

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 335-356

10.22059/jibm.2019.285160.3572

منوچهر انصاری؛ طاهر روشندل اربطانی؛ وحید ناصحی فر؛ صدف پورحسینی


چارچوبی برای تجاری سازی نوآوری‌های دیجیتال در شرکت‎های کارآفرین رسانه‌ای ایران (مطالعه‌ای چند موردی)

دوره 4، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 71-88

10.22059/jibm.2012.28614

طاهر روشندل اربطانی؛ سیدمحمد مقیمی؛ محمد قلی میناوند؛ داتیس خواجه ئیان