کلیدواژه‌ها = وفاداری به برند
آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910

10.22059/jibm.2021.324955.4139

سهیل نجات؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ میثم شیرخدایی


نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 783-804

10.22059/jibm.2015.57091

مصطفی ابراهیم پور ازبری؛ محسن اکبری؛ فاطمه رفیعی رشت آبادی


تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند

دوره 5، شماره 2، تیر 1392، صفحه 69-88

10.22059/jibm.2013.36024

حسین رضایی دولت‎آبادی؛ لیلا جوشیار نجف‎آبادی؛ جواد خزائی پول؛ رضا وریج کاظمی