کلیدواژه‌ها = پدیدارشناسی
تعداد مقالات: 3
2. فهم جوهره پدیده «پشیمانی استراتژیک»: مطالعه پدیدارشناسانه در حوزه استراتژی رفتاری

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 277-298

10.22059/jibm.2019.280224.3488

شهریار عزیزی؛ بهمن حاجی پور؛ حسن دانایی فرد؛ رضا قنبرزاده میاندهی


3. فهم تجربۀ خرید احساسی کالای بادوام: مطالعۀ پدیدارشناختی در خرید لوازم خانگی جهیزیه

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 325-348

10.22059/jibm.2017.241967.2758

مریم خلیلی مقدم؛ مرتضی سلطانی؛ حمید رضا یزدانی؛ حسین خنیفر