کلیدواژه‌ها = strategy
ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب

دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304

10.22059/jibm.2022.342143.4358

امین عارفی؛ فاطمه معصومی؛ افسانه آزاده دل


چارچو‌ب طبقه‌بندی الگوهای مدل کسب‌وکار مدور از دیدگاه استراتژی‌های اقتصاد مدور

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 65-93

10.22059/jibm.2021.319777.4072

سید حامد وارث؛ ایوب محمدیان؛ جلیل حیدری؛ داتیس خواجه ئیان؛ نرگس نبی زاده


تأثیر توأمان استراتژی و شایستگی‌های سازمانی بر هویت برند سازمانی

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720

10.22059/jibm.2021.315807.4015

محمد دانشگر؛ محمدعلی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محسن خون سیاوش


شناسایی ابعاد اثرگذاری هویت سازمانی بر استراتژی سازمان: رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-41

10.22059/jibm.2020.310593.3951

محمدهادی رنجبر؛ بهمن حاجی پور؛ محمدحسین رحمتی؛ محمدعلی شاه حسینی؛ حمید رضا یزدانی


مدل‌سازی استراتژی تنوع‌بخشی در شرکت‌های چند کسب‌وکاره خصوصی ایرانی

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 42-65

10.22059/jibm.2019.288758.3638

سید رامین هاشمی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ اسدالله کردنائیج؛ سید حمید خدادادحسینی


مرور نظام‌مند بر ادبیات راهبرد زنجیرۀ تأمین

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 279-302

10.22059/jibm.2018.244813.2808

سید حمید هاشمی پطرودی؛ محمدرضا صادقی مقدم؛ احمد جعفر نژاد؛ حسین صفری