کلیدواژه‌ها = تصویر برند
واکنش مصرف کنندگان به اشتباهات برند و استراتژی های جبران پس از آن: بررسی نقش تعدیلگری تصویر برند و نقش میانجیگری قصد بخشش برند.

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402

10.22059/jibm.2022.341757.4351

نغمه شیبانی مقدم؛ مسعود کیماسی؛ رزا هندیجانی؛ محمد صالح ترکستانی


تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند

دوره 5، شماره 2، تیر 1392، صفحه 69-88

10.22059/jibm.2013.36024

حسین رضایی دولت‎آبادی؛ لیلا جوشیار نجف‎آبادی؛ جواد خزائی پول؛ رضا وریج کاظمی


بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 85-104

10.22059/jibm.2013.35425

مهدی دهقانی سلطانی؛ اسفندیار محمدی؛ یاسان‌‌اله پوراشرف؛ کورش سایه‌میری