موضوعات = 1. %D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84 %D9%85%D8%AD%DB%8C%D8%B7 %D8%B1%D9%82%D8%A7%D8%A8%D8%AA %D9%88 %D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87 %D9%88 %D8%AD%D9%81%D8%B8 %D9%85%D8%B2%DB%8C%D8%AA %D8%B1%D9%82%D8%A7%D8%A8%D8%AA%DB%8C %D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1
مدل هوشمندی بازاریابی صنعت خودرو داخلی

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 677-698

10.22059/jibm.2018.260823.3112

بابک یاوری فر؛ محمد محمودی میمند؛ اوژن کریمی؛ سیدموسی خادمی


توسعۀ مدلی برای ارائۀ راهکار یکپارچه در شرکت‌های مادر

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 507-526

10.22059/jibm.2017.235044.2637

سید مصطفی رضوی؛ نیما مختار زاده؛ محمود احمدپور؛ مهران سلیمی


تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک‌های تجاری خصوصی ایران

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 41-66

10.22059/jibm.2014.51604

علی دیواندری؛ محمود محمدیان؛ مهدی شامی زنجانی؛ احسان عابدی


بررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 107-124

10.22059/jibm.2014.51607

اسماعیل شاه طهماسبی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدله کردنائیچ؛ محمدتقی آزاد ارمکی