موضوعات = 02. مدیریت راهبردی و اداره امور کسب و کار - اداره امور کسب و کار
تعداد مقالات: 37
1. شناسایی ابعاد ساختار ذهنی آگاهانه به‌عنوان یکی از وجوه مصرف آگاهانه

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 965-991

محمدصادق قربانیان گزافرودی؛ بهرام خیری؛ حسن اسماعیل‌پور؛ منصوره علیقلی


4. تحلیل محتوای نظریه‎های مبتنی بر همکاری کسب‌وکارها با تأکید بر کارکردهای شبکه‎سازی

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24

رسول لوایی آدریانی؛ خلیل کلانتری؛ علی اسدی؛ امیر علم بیگی


5. بررسی تأثیر فلسفه‎های اخلاقی (آرمان‎گرایی، خودگرایی و مادی‎گرایی) مصرف‎کنندگان بر بازاریابی غیراخلاقی درک‎شده آنها

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 905-921

محمدصادق قربانیان گزافرودی؛ فاطمه سعیدی راد؛ بهرام خیری؛ منصوره علیقلی


8. نوع‌شناسی رفتار صادراتی بنگاه‌های صادرکننده در صنعت برق ایران

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-30

محمد رحیم اسفیدانی؛ طهمورث حسنقلی‌پور یاسوری؛ محمد صالح ترکستانی؛ امیررضا روحانی


9. بررسی و تبیین رابطۀ بین فرهنگ سازمانی بر اساس مدل ‎هافستد و ابعاد کارآفرینی سازمانی

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 395-414

اعتبار نقدی؛ سیروس بابایی سیاهکلرودی؛ وحیده علیپور؛ فرهاد مطلائی


16. مقایسۀ ابعاد مدل کسب‌وکار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 73-88

صادق سپندارند؛ مهدی حقیقی کفاش؛ وحید ناصحی فر؛ وحید خاشعی


18. تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکت های ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 721-736

رحیم محترم؛ طهمورث حسنقلی پور؛ محسن نظری؛ احمد روستا


23. مدیریت توسعة صادرات؛ شناسایی و سطح‌بندی محرک‌های صادراتی (مطالعه موردی: صنعت ساخت قطعات خودرو)

دوره 6، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 889-910

محمد محمودی میمند؛ صمد خباز باویل؛ خورشید فروغی‌نیا


25. نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی

دوره 6، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 687-708

رضا اسماعیل پور؛ محمد دوستار؛ شیما سلطانی