موضوعات = 02. %09%09%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA %D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C %D9%88 %D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87 %D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B1 %DA%A9%D8%B3%D8%A8 %D9%88 %DA%A9%D8%A7%D8%B1 - %D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87 %D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B1 %DA%A9%D8%B3%D8%A8 %D9%88 %DA%A9%D8%A7%D8%B1
شیوه‌های رایج فریب مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای: تبیین مدل درخت فریب مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 آذر 1402

10.22059/jibm.2023.357967.4570

علی اکبر برومیده؛ مریم الف پور تراکمه؛ سیما نظری؛ محمد آقایی


بررسی وضعیت استراتژی‌های مسئولانه شرکت‌ها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110

10.22059/jibm.2022.341302.4345

وحید خاشعی؛ معصومه قاسمی شمس؛ محسن اکبری؛ مهدی ابراهیمی


شناسایی ابعاد ساختار ذهنی آگاهانه به‌عنوان یکی از وجوه مصرف آگاهانه

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 965-991

10.22059/jibm.2019.266528.3260

محمدصادق قربانیان گزافرودی؛ بهرام خیری؛ حسن اسماعیل‌پور؛ منصوره علیقلی


تحلیل محتوای نظریه‎های مبتنی بر همکاری کسب‌وکارها با تأکید بر کارکردهای شبکه‎سازی

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 3-24

10.22059/jibm.2018.261256.3125

رسول لوایی آدریانی؛ خلیل کلانتری؛ علی اسدی؛ امیر علم بیگی


نوع‌شناسی رفتار صادراتی بنگاه‌های صادرکننده در صنعت برق ایران

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-30

10.22059/jibm.2018.222879.2398

محمد رحیم اسفیدانی؛ طهمورث حسنقلی‌پور یاسوری؛ محمد صالح ترکستانی؛ امیررضا روحانی


بررسی و تبیین رابطۀ بین فرهنگ سازمانی بر اساس مدل ‎هافستد و ابعاد کارآفرینی سازمانی

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 395-414

10.22059/jibm.2017.42725.1096

اعتبار نقدی؛ سیروس بابایی سیاهکلرودی؛ وحیده علیپور؛ فرهاد مطلائی


مقایسۀ ابعاد مدل کسب‌وکار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 73-88

10.22059/jibm.2016.57532

صادق سپندارند؛ مهدی حقیقی کفاش؛ وحید ناصحی فر؛ وحید خاشعی