موضوعات = 12. %D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA %D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C %D9%88 %D9%86%D9%88%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C %D9%87%D8%A7%DB%8C %D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA %D9%88 %D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA
تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک‌های تجاری خصوصی ایران

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 41-66

10.22059/jibm.2014.51604

علی دیواندری؛ محمود محمدیان؛ مهدی شامی زنجانی؛ احسان عابدی