موضوعات = 03. بازاریابی و مسائل بازار - مدیریت راهبردی و عملیاتی بازاریابی
تعداد مقالات: 156
2. ارائه مدل انتخاب آمیخته رسانه در کمپین‌های تبلیغاتی خاص صنعت بیمه

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 762-781

طاهر روشندل اربطانی؛ طهمورث حسنقلی‌پور یاسوری؛ سید وحید عقیلی؛ احمد جوادی پور


3. بررسی نقش تعدیل‌کنندگی بسیج منابع دانش مشتری در رابطه بین قابلیت مشارکت مشتری و عملکرد واحدهای خدماتی

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 919-943

سیده صدف وشکائی نژاد؛ مصطفی ابراهیم‌پور؛ محمد دوستار


4. نگاه پدیدارشناسانه به‎‌معنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 609-630

مرجان مهیمنی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ یزدان منصوریان


7. بررسی پیامدهای رفتاری/ نگرشی مدیریت برند داخلی میان کارکنان فروش شرکت فرمند

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 505-524

مریم بهزادی؛ احسان عابدی؛ سید محمود هاشمی


8. شناسایی انواع تجربه‎‌های مصرف و بررسی تأثیر آنها بر ادراک از قیمت

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 585-608

محمد رضا حمیدی زاده؛ مریم اخوان؛ احمد کاظمی


10. طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهره‌گیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM)

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676

مونا جامی پور؛ الهام رحمتی؛ مهناز حسین زاده؛ غزاله طاهری


11. بررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری مشتریان در اصفهان

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 631-650

محمد کریمیان؛ علی صنایعی؛ مجید محمدشفیعی


12. تأثیر تعهد مدیران ارشد، مدیریت دانش و یادگیری سازمانی بر سرمایه مشتری

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 357-374

منیژه حقیقی نسب؛ لیلا قدرت آبادی؛ شکوفه شفیع


13. سنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرف‌کننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 241-258

سعید سعیدا اردکانی؛ زهرا السادات صانعیان؛ ناهید منتی


14. مدل مفهومی قدرت گفتمان‎پذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 299-318

امیر خانلری؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ علی مشایخ نیا


15. طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکت‎های ساختمانی ایرانیان اطلس)

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 221-240

هاشم آقازاده؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ مینا مهرنوش؛ محمدمهدی لطیفی؛ سام سلیمانی


18. ارزش‌سازی ظرفیت‌های بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104

مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ غلامرضا امینی خیابانی؛ یحیی خوانساری


20. مشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 105-124

صمد عالی؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ ندا اصلانپور علمداری


21. شناسایی و مدل‎سازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهره‎گیری از نظریه داده بنیاد

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 179-200

میثم شفیعی رودپشتی؛ محمد زارعیان؛ حسن زارعی متین؛ منیژه فیروزی


23. طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140

جهانبخش رحیمی باغملک؛ محمد حقیقی؛ سید ابوالقاسم میرا


24. شناسایی مهم‎ترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران به‎منظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814

ریحانه بحری نژاد؛ امیر خانلری؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ سید محمود حسینی