موضوعات = 03. بازاریابی و مسائل بازار - مدیریت راهبردی و عملیاتی بازاریابی
طراحی مدل عوامل تعیین کننده ارزش ویژه برند شرکت و رتبه بندی آنها مبتنی برروش دلفی فازی و معادلات ساختاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403

10.22059/jibm.2024.373137.4760

وحید رضا نصابی؛ بهرام خیری؛ حمید رضا یزدانی


کیوتوریسم؛ روشی در راستای برندسازی شهری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 اسفند 1403

10.22059/jibm.2024.383084.4849

مهرداد ناصرپور؛ محمد باشکوه؛ قاسم زارعی؛ حسین رحیمی


شبکه‌های عصبی مصنوعی در پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان تجارت الکترونیک: نقش شاخص‌های کلیدی عملکردی رضایتمندی مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 فروردین 1404

10.22059/jibm.2024.375828.4778

محمد فاریابی؛ وحید نوروزی


بررسی اثرگذاری بلوغ حاکمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد بازاریابی شرکتهای بیمه در شهر تهران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 فروردین 1404

10.22059/jibm.2024.381044.4830

وجیهه وفائی؛ بهمن خداپناه؛ خلیل زاده یوسف


طراحی الگوی همراستایی برندسازی شخصی کارمند و برند شرکت در صنعت فین‌ تک با رویکرد مدیریت تجربه مشتری بین‌‌بنگاهی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 خرداد 1404

10.22059/jibm.2025.392269.4945

محمدرحیم اسفیدانی؛ فرشید خموئی


اکولوژی خلق برند در صنعت بیمه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 مهر 1404

10.22059/jibm.2024.364117.4663

محمد ایدی؛ سعید بازدار؛ اردشیر شیری


بررسی تاثیر ادعاهای اخلاقی برند برروی رفتار مصرفی اخلاقی مشتری و تمایل به خرید محصول اخلاقی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 مهر 1404

10.22059/jibm.2025.395458.4978

عیسی نیازی؛ رامین باقری؛ مریم قوچاقی


تحلیل تاثیر سیستم های کاری با عملکرد بالا بر رفتارهای مشتری‌گرایانه و عملکرد نیروی فروش، با بررسی نقش تعدیل‌کننده فشار برای نتایج

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 آبان 1404

10.22059/jibm.2025.395196.4976

مهرداد استیری؛ فاطمه بهادرخانی؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری


طراحی مدل پارادایمی پیامدهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در فروشگاه‌های خرده فروشی آنلاین

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 آبان 1404

10.22059/jibm.2024.377862.4799

سید محمد باقری؛ سید رضا حسینی؛ مهدی روح الامینی


بررسی تأثیر برجستگی برند بر کُری‌‌خوانی برند با تأکید بر خریدهای وسواسی، اشتیاق و اضطراب برند

دوره 17، شماره 3، 1404، صفحه 699-731

10.22059/jibm.2024.373018.4758

ابراهیم زارع پور نصیرآبادی؛ زهره السادات دعائی؛ ندا قمری پور


ارائه مدل بازاریابی درون‌‌گرا با رویکرد فراترکیب

دوره 17، شماره 3، 1404، صفحه 947-969

10.22059/jibm.2024.370849.4737

فرینوش لازار؛ فرانک خدایاری؛ حمید رضا یزدانی


مدل هم‌نوآوری برند در اقتصاد اشتراکی برپایۀ درگیرسازی مشتریان و هم‏‌آفرینی ارزش

دوره 17، شماره 2، 1404، صفحه 607-632

10.22059/jibm.2024.380539.4829

علیرضا نانکلی؛ نادر سیدامیری؛ معصومه سروندی؛ فرزاد زیارانی


تأثیر کار گروهی بر روند بین‌المللی شدن شرکت: نقش میانجیگری بازاریابی

دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 46-68

10.22059/jibm.2024.384377.4862

مهدی تاج پور؛ محمدرضا گلریز خاتمی؛ سیده مرسده سلیمانیان؛ محمدصادق بندگی


نوآوری در مدل کسب‌وکارها مبتنی بر گسترش پلتفرم‌های دیجیتال

دوره 16، شماره 4، 1403، صفحه 832-855

10.22059/jibm.2024.369939.4725

سید حامد وارث؛ نسترن حاجی حیدری؛ محمد کارگر شورکی؛ مرتضی هادی زاده