موضوعات = 03. بازاریابی و مسائل بازار - مدیریت راهبردی و عملیاتی بازاریابی
طراحی مدل عوامل تعیین کننده ارزش ویژه برند شرکت و رتبه بندی آنها مبتنی برروش دلفی فازی و معادلات ساختاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403

10.22059/jibm.2024.373137.4760

وحید رضا نصابی؛ بهرام خیری؛ حمید رضا یزدانی


ارائه مدل بازاریابی درون‌گرا با رویکرد فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403

10.22059/jibm.2024.370849.4737

فرینوش لازار؛ فرانک خدایاری؛ حمید رضا یزدانی


بررسی منافع تولیدکنندگان از تبلیغات برند محصولات لبنی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403

10.22059/jibm.2024.368814.4711

حبیب شهبازی


بررسی الگوی مصرف رسانه های نوین در بین مصرف کنندگان ایرانی با رویکرد پدیدارشناسی تفسیری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403

10.22059/jibm.2023.365753.4670

طاهر روشندل اربطانی؛ سارا جانه


تبیین نقش ابعاد ویژگی های کانال همه کاره در رابطه با مشارکت مشتری با برند و هم آفرینی ارزش برند باتوجه به نقش تعدیلگر شهرت برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 خرداد 1403

10.22059/jibm.2024.376332.4782

عادله دهقانی قهنویه؛ ناصر سیف اللهی؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ قاسم زارعی


بررسی تاثیر برجستگی برند بر کری‌خوانی برند با تاکید بر خریدهای وسواسی، اشتیاق و اضطراب برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 تیر 1403

10.22059/jibm.2024.373018.4758

ابراهیم زارع پور نصیرآبادی؛ زهره السادات دعائی؛ ندا قمری پور


کیوتوریسم؛ روشی در راستای برندسازی شهری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 اسفند 1403

10.22059/jibm.2024.383084.4849

مهرداد ناصرپور؛ محمد باشکوه؛ قاسم زارعی؛ حسین رحیمی


شبکه‌های عصبی مصنوعی در پیش‌بینی ارزش طول عمر مشتریان تجارت الکترونیک: نقش شاخص‌های کلیدی عملکردی رضایتمندی مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 فروردین 1404

10.22059/jibm.2024.375828.4778

محمد فاریابی؛ وحید نوروزی


بررسی اثرگذاری بلوغ حاکمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد بازاریابی شرکتهای بیمه در شهر تهران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 فروردین 1404

10.22059/jibm.2024.381044.4830

وجیهه وفائی؛ بهمن خداپناه؛ خلیل زاده یوسف


تأثیر کار گروهی بر روند بین‌المللی شدن شرکت: نقش میانجیگری بازاریابی

دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 46-68

10.22059/jibm.2024.384377.4862

مهدی تاج پور؛ محمدرضا گلریز خاتمی؛ سیده مرسده سلیمانیان؛ محمدصادق بندگی


نوآوری در مدل کسب‌وکارها مبتنی بر گسترش پلتفرم‌های دیجیتال

دوره 16، شماره 4، 1403، صفحه 832-855

10.22059/jibm.2024.369939.4725

سید حامد وارث؛ نسترن حاجی حیدری؛ محمد کارگر شورکی؛ مرتضی هادی زاده


شناسایی پیشایندهای سازنده کهن‌الگوها

دوره 16، شماره 4، 1403، صفحه 1082-1109

10.22059/jibm.2023.350884.4484

فوزیه طاهری مینا؛ تحفه قبادی لموکی؛ میثم لطیفی؛ حسین حاجی بابایی


واکاوی هرمنوتیکی گزاره‌های ارزشی در سازمان

دوره 16، شماره 3، 1403، صفحه 575-595

10.22059/jibm.2023.358214.4567

مجتبی امیری؛ راضیه عبدالهی


مقایسه، بررسی و سنجش میزان اثربخشی تبلیغات واقعیت افزوده مبتنی بر موبایل و محصول

دوره 16، شماره 3، 1403، صفحه 796-831

10.22059/jibm.2023.360498.4600

مهزیار اکبری؛ تحفه قبادی لموکی؛ پیمان غفاری آشتیانی؛ حسین حاجی بابائی