موضوعات = 17. تحلیل نظریات و الگوهای نوین بازاریابی مصرف کننده و صنعتی
تعداد مقالات: 5
1. بررسی تأثیر عوامل آنی‌گرایی خریدار و عوامل درون‌ فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 985-1004

محمدجواد نیکبخت؛ اصغر مشبکی؛ سیدحمید خداداد حسینی


2. نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی

دوره 6، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 687-708

رضا اسماعیل پور؛ محمد دوستار؛ شیما سلطانی