موضوعات = 19. %D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C %D9%87%D8%A7 %D9%88 %D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85 %D9%87%D8%A7%DB%8C %D9%86%D9%88%DB%8C%D9%86 %D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C
طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژی‌های بازاریابی

دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 389-480

10.22059/jibm.2023.356343.4551

طاهر روشندل اربطانی؛ بی‌تا بنی‌حسینیان؛ آرین قلی پور؛ طیبه عباسی


طراحی چارچوب کسب هوشمندی رقابتی 0/2 با بهره‌گیری از روش بهترین ـ بدترین (BWM)

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 651-676

10.22059/jibm.2019.261261.3126

مونا جامی پور؛ الهام رحمتی؛ مهناز حسین زاده؛ غزاله طاهری


تأثیر جو و طراحی چیدمان فروشگاه‎های اینترنتی، بر رفتار خرید آنی آنلاین مشتریان

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 213-232

10.22059/jibm.2017.60166

علی اسماعیل زاده؛ حافظ امرایی؛ سارا قلیپور؛ آرش مقدم


بررسی عوامل مؤثر بر قصد‏ خرید در تجارت الکترونیک

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 207-226

10.22059/jibm.2014.50747

محمد منتظری؛ علیرضا ابراهیمی؛ پرویز احمدی؛ آمنه راهنما


تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک‌های تجاری خصوصی ایران

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 41-66

10.22059/jibm.2014.51604

علی دیواندری؛ محمود محمدیان؛ مهدی شامی زنجانی؛ احسان عابدی