موضوعات = 21. %D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84 %D9%88 %D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87 %D9%81%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D9%88 %D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1
شناسایی مهم‎ترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران به‎منظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 795-814

10.22059/jibm.2018.231267.2568

ریحانه بحری نژاد؛ امیر خانلری؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ سید محمود حسینی