موضوعات = 24. %D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87 %DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA %D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%D8%8C %D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%AF%DB%8C %D9%88 %D9%88%D9%81%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C %D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86
بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ)

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 643-662

10.22059/jibm.2015.51687

عبدالهادی درزیان عزیزی؛ فرج اله رحیمی؛ الهه اسداللهی دهکردی


نقش عوامل فردی، محیطی و مدگرایی در تسهیل خرید آنی

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 127-144

10.22059/jibm.2015.50850

بابک عابدی؛ ناصر عسگری؛ حسین صفری؛ احمد اسدزاده؛ افشین رهنما قره خان بیگلو