موضوعات = 26. طراحی راهبردها و طرح های قیمت گذاری محصولات و خدمات
تعداد مقالات: 3
1. فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراک‏شده در استراتژی قیمت‏گذاری پویا

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252

محسن نظری؛ علی حیدری؛ منیژه حقیقی نسب؛ مهدی سمیع زاده


2. تأثیر عوامل ادراک قیمتی بر مشتری و پذیرش قیمت (مطالعۀ موردی: خدمات تلفن همراه شرکت ام. تی. ان.ایرانسل)

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 647-664

محسن نطری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ سیدوحید طباطبائی کلجاهی