موضوعات = 27. %D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA %DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84 %D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%AA%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B9%D8%8C %D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87 %D9%88 %D9%86%D9%82%D8%A7%D8%B7 %D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4 %D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA %D9%88 %D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA
شناسایی و طبقه‎بندی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاه فست‎فود با استفاده از روش تحلیل عاملی

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 827-854

10.22059/jibm.2017.233469.2606

سیدمسلم علوی؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ الهه پورموردینی؛ نازنین مسعودی


شناسایی عوامل موفقیت بانک بیمه در ایران

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 867-887

10.22059/jibm.2014.50738

مسعود کیماسی؛ سعید شیرکوند؛ علی گلرخ


عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضه‎کننده- توزیع‎کننده در زنجیرۀ توزیع از دیدگاه عرضه‎کنندگان

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 43-60

10.22059/jibm.2013.50343

وحیده علی پور؛ پرویز احمدی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اصغر مشبکی