موضوعات = 34. %DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF %D8%AA%DA%A9%D9%86%DB%8C%DA%A9 %D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%88%DB%8C %D8%AF%D8%B1 %D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF%DB%8C %D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C %28BI%29%D8%8C %D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF%DB%8C %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %28MI%29 %D9%88 %D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF%DB%8C %D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86 %28CI%29
تحلیل تغییرات ساختاری بخش‌های مشتریان با روش ترکیبی خوشه-بندی و قوانین انجمنی

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 515-542

10.22059/jibm.2015.56999

الهام آخوندزاده نوقابی؛ امیر البدوی؛ محمد مهدی سپهری