موضوعات = 34. کاربرد تکنیک های داده کاوی در هوشمندی تجاری (BI)، هوشمندی بازاریابی (MI) و هوشمندی مشتریان (CI)
مقایسه، بررسی و سنجش میزان اثربخشی تبلیغات واقعیت افزوده مبتنی بر موبایل و محصول

دوره 16، شماره 3، 1403، صفحه 796-831

10.22059/jibm.2023.360498.4600

مهزیار اکبری؛ تحفه قبادی لموکی؛ پیمان غفاری آشتیانی؛ حسین حاجی بابائی


تحلیل تغییرات ساختاری بخش‌های مشتریان با روش ترکیبی خوشه-بندی و قوانین انجمنی

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 515-542

10.22059/jibm.2015.56999

الهام آخوندزاده نوقابی؛ امیر البدوی؛ محمد مهدی سپهری