موضوعات = 36. %D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84 %D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AA %D9%88 %D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D8%AA %D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%DB%8C %D8%AF%D8%B1 %D8%AD%D9%88%D8%B2%D9%87 %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C
بررسی عوامل مؤثر بر قصد‏ خرید در تجارت الکترونیک

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 207-226

10.22059/jibm.2014.50747

محمد منتظری؛ علیرضا ابراهیمی؛ پرویز احمدی؛ آمنه راهنما


رابطه سازوکارهای حاکمیت شرکتی با هزینه‌های نمایندگی متشکل از شرکت‌های ایرانی

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 401-416

10.22059/jibm.2014.51380

غلامحسین نیکوکار؛ علی جهان بیک لویی؛ علی فرهادی؛ یاسر علیدادی