موضوعات = 36. تحلیل مطالعات و تجربیات موردی در حوزه بازاریابی
بررسی عوامل مؤثر بر قصد‏ خرید در تجارت الکترونیک

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 207-226

10.22059/jibm.2014.50747

محمد منتظری؛ علیرضا ابراهیمی؛ پرویز احمدی؛ آمنه راهنما


رابطه سازوکارهای حاکمیت شرکتی با هزینه‌های نمایندگی متشکل از شرکت‌های ایرانی

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 401-416

10.22059/jibm.2014.51380

غلامحسین نیکوکار؛ علی جهان بیک لویی؛ علی فرهادی؛ یاسر علیدادی